sâmbătă, 15 septembrie 2012

Inscriere CONCURSUL SUPERBLOG


 Pierzand vremea pe internet am descoperit un concurs interesant pe care am tinut sa-l prezint si celor care si-ar manifesta interesul pentru astfel de evenimente.
 Eu unul m-am inscris la acest concurs, o initiativa foarte frumoasa, si va recomand o astfel de experienta.
 Pe langa vechimea concursului, desfasurare incepand cu 2008, acesta este sustinut de sponsori cu rezonanta, Editura Nemira, Toyota, Real, Delaco si lista continua. Partenerii media vin sa sustina aceasta initiativa si tin sa intareasca frumusetea acestui concurs. Printre acestia se numara: Radio Linx, 121.ro, Robintel.ro, Arena IT alaturi de alte nume de renume.
  Deci puteti sa va inscrieti la acesta provocare, premile sunt destul de atragatoare, si sa va bucurati de o experienta placuta.

3 comentarii:

  1. Salut si bun venit printre participantii la SuperBlog 2012! Iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! :)

    RăspundețiȘtergere